Ez a tanfolyam lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy megértsék és alkalmazni tudják az ISO 20000-en alapuló szolgáltatásirányítási rendszer (SMS) -hez szükséges tudást. Gyakorlatokkal fejlesztjük készségeit (audittechnikák elsajátítása) valamint megismertetjük az audit hatékony lefolytatásához szükséges kompetenciákat (audit csoportok és audit program irányítása, kommunikáció az ügyfelekkel, konfliktusok megoldása stb.).
A tanfolyam vázlata
- A szolgáltatásmenedzsment alapelvei
- ISO 20000 megfelelési és tanúsítási folyamat
- Szolgáltatáskezelő rendszer (SMS)
- lapvető ellenőrzési koncepciók és alapelvek
- SMS dokumentáció audit
- Audit eljárások: megfigyelés, dokumentum áttekintés, interjú, mintavételi technikák, műszaki ellenőrzés, megerősítés és értékelés
- Teszttervek ellenőrzése
- Az ellenőrzési megállapítások megfogalmazása és a nem megfelelőségek dokumentálása